Fem fakta och en bild

1. Jag hatar strumpor och går därför fortfarande i ballerina. Tack ljuvliga höst!

2.  Jag är min mans andra fru. Inget jag reflekterar på då hans syn på saken är att det var hans första bröllop. Första riktiga.  Men vi har lärt oss saker av hans första äktenskap som jag hoppas att vi har nytta av i vårt. 

3. Jag har poppat popcorn 1 gång i år. Rekord. Tack LCHF för det. (Dock KÖPT färdigpoppade 2 ggr.) Men rekord. Det kunde ätas 3-4 gånger per vecka annars.

4. Jag läser till KBT- terapeut och det är det allra allra allra läskigaste jag gjort. (Förutom att gå altargången fram). Utvecklande som busen och  bara det är en vinst med denna utbildningen. 

5. Jag är beroende av nagellack. B-E-R-O-E-N-D-E.

 

Nu spyr min katt nånstans i huset. 

Bild
Det är jag i de rosa ögonfransarna alltså.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.